کمیسیون ملی یونسکو-ایران با آثار جدید در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهدداشت.

آثار جدید کمیسیون ملی یونسکو در نمایشگاه کتاب

به گزارش قدس آنلاین، غرفه کمیسیون ملی یونسکو با هدایت کتابخانه و مرکز اسناد این کمیسیون که به‌تازگی در مجموعه جندی‌شاپور بازگشایی شده، آماده خدمت‌رسانی به محققان، دانشجویان و سایر مراجعه‌کنندگان نمایشگاه خواهد بود.

همچنین در این غرفه جدیدترین آثار منتشرشده از سوی انتشارات کمیسیون ملی یونسکو-ایران در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.  

این غرفه در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی(ره)، شبستان اصلی، طبقه فوقانی، بخش ‌بین‌الملل آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی‌ست.  

همچنین نشست‌های علمی با محور کتاب، سواد و کتاب‌خوانی از منظر یونسکو در روزهای نمایشگاه با حضور صاحب‌نظران این حوزه برگزار خواهد شد و در ادامه زمان برپایی این نشست‌ها و میهمانان به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد.  

نمایشگاه کتاب از ساعت ۱۰ صبح تا هشت شب، از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. همچنین این رویداد در فضای مجازی به‌صورت ۲۴ ساعت در سامانه ketab.ir در این روزها فعال خواهد بود.

بر اساس این خبر، کمیسیون ملی یونسکو با بیش از نیم قرن سابقه انتشاراتی، دارای کتاب‌هایی منحصربه‌فرد در حوزه‌های مختلف کاری یونسکو است و این آثار شامل کتاب‌های نفیس در قالب ترجمه، تالیف و گردآوری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.  

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.